10 urodziny Paweuu Alternativ Blog!

Dokładnie w dniu dzisiejszym mija 10 lat od założenia Paweuu Alternativ Blog. TAK to wtedy wyglądało. Gdy zakładałem bloga, nie sądziłem, że tak długo będę go tworzył. Mam nadzieję, że przez ten czas udało mi się polecić Wam trochę fajnej muzyki, ciekawych filmów czy też imprez kulturalnych. W ostatnim czasie liczba postów nie jest zbyt wielka. Pamiętajcie jednak, że liczy się jakość a nie ilość (choć, z tą jakością też bywa różnie). W każdym bądź razie mam zamiar dalej trwać przy blogu i mam nadzieję, że wciąż będziecie mnie odwiedzać!

Co do samego jubileuszu bloga. Początkowo planowałem jakiś festiwal muzyczny, albo koncert. Jednak po sprawdzeniu konta bankowego stwierdziłem, że to głupi pomysł. Jednak bez obaw, zaplanowałem serię urodzinowych wpisów. Wpadajcie na bloga to trochę powspominamy sobie te 10 lat.

10 lat to sporo czasu, oto garść statystyk:

Przez 10 lat bloga odwiedzono 416 000 razy, co daje średnią 114 odwiedzin dziennie. Dziękuje, za każde kliknięcie! Przez ten czas udało mi się napisać 583 posty. Najwięcej recenzji poświęciłem muzyce Indie. Jednak Alternatywny Rock oraz Hip-Hop też stoją wysoko. Najwięcej kliknięć przyciągnął wpis „Jak zostać hipsterem? Czyli kilka dobrych rad dla początkujących„, a najpopularniejsza recenzja muzyczna przypadła płycie „Born To Die” Lany Del Rey. Warto czasem pisać o bardziej mainstreamowych rzeczach, które udają alternatywę. Przez 10 lat skomentowaliście moje wpisy ponad 2000 razy, a najaktywniejszym komentatorem moich wypocin jest Pan Jan Buchta z Mikołowa, znany również jako Boo. Moje gratulacje! Na koniec globalne statystyki, bo jak zapewne wiecie Paweuu Alternativ jest znany na całym Świecie. Najwięcej kliknięć poza Polską przypadło: Stanom Zjednoczonym (ponad 12 tyś), Wielkiej Brytanii (ponad 3 tyś) i Niemcom (około 2400). Jednak to nic, bo Paweuu Alternativ Blog został także odwiedzony w takich krajach jak: Republika Zielonego Przylądka, Sri Lanka, Syria, Panama czy też Uganda. Pozdrawiam wszystkich!

 

4 uwagi do wpisu “10 urodziny Paweuu Alternativ Blog!

Skomentuj

